S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

to-mi-co@email.cz         +420 605 037 287                    DOPRAVA ZDARMA OD 2 000 Kč BEZ DPH          VELKOOBCHODNÍ E-SHOP - POUZE PRO OBCHODNÍ PARTNERY S IČO                                                                                             

E-shop je určen pouze pro obchodní partnery s IČO.

Ceny se vám zobrazí až po přihlášení.

Pokud zatím nemáte účet, proveďte prosím registraci.

DOPRAVA ZDARMA

OD 2000 KČ BEZ DPH


OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD PRO E-SHOP (dále jen „obchodní podmínky“)

Základní přehled

  • Osobní odběr, vracení výrobků a uplatňování reklamací na prodejnách není možné.
  • Odesláním objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami internetového obchodu tojuma.cz

Uzavření kupní smlouvy

  • Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky podle občanského zákoníku.
  • Ceny v internetovém obchodě se mohou průběžně měnit. Uvedená cena zboží je platná v okamžiku odeslání objednávky.
  • Nabídka zboží v rámci internetového obchodu tojuma.cz je prezentací nabízeného a prodávaného zboží, a sama o sobě není návrhem na uzavření kupní smlouvy. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je až řádně vyplněná objednávka kupujícího.
  • Smluvní vztah vzniká mezi kupujícím a prodávajícím, kterým je internetový obchod tojuma.cz. Tento subjekt je od okamžiku přijetí objednávky jediným a výlučným subjektem zodpovědným za prodej a dodání zboží kupujícímu.
  • Okamžikem uzavření kupní smlouvy je potvrzující email, který prodávající zašle kupujícímu nejdéle do 17 hod. následujícího pracovního dne od obdržení objednávky.
  • Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
  • Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva z vadného plnění. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Záruční podmínky

  • Délka záruční doby se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a činí 12 měsíců.
  • Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
  • Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
  • Záruka se vztahuje na vady zboží, nevztahuje se na výrobky po uplynutí jejich životnosti či opotřebení v důsledku používání.
  • Podle charakteru vady má kupující při uplatnění záruky právo:
  • Jde-li o vadu odstranitelnou, na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady. Pokud není možné, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti. Není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy;
  • Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu najednou (3 a více)nebo opakovaně (nejméně 3x) a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží. Pokud není výměna možná, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy;
  • Jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží. Pokud není výměna možná, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy;
  • V případě, že zboží prodávané za nižší cenu (ve slevě) má vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu.

 Reklamace zboží

  • Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Prodávající je oprávněn dohodnout se s kupujícím na prodloužení této lhůty. V případě překročení maximální lhůty pro vyřízení reklamace má kupující nárok na výměnu zboží za nové. Pokud výměna není možná, má právo na odstoupení od kupní smlouvy.
  • Reklamaci zásilky, tj. poškození či jiné nesrovnalosti při přepravě a doručení, má kupující právo uplatnit bezprostředně po převzetí u přepravce a oznámit bez prodlení prodávajícímu.
  • V případě reklamace nevzniká kupujícímu právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací (dopravné, poštovné apod.) a hradí si tyto náklady vždy sám a v plné výši.
  • Postup uplatnění reklamace:
  • O reklamaci je kupující povinen prodávajícího nejdříve informovat emailem na adrese: tojuma@email.cz a následně odeslat zásilku s kopií faktury o zboží na adresu: Jiří Mikula, Chrastěšovská 1166, 763 12 Vizovice.
  • Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jej kupující převzal při dodávce. Ke zboží kupující přiloží doklad o koupi. Kupující použije balící papír nebo karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Kupující neposílá zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Prodávající doporučuje, aby kupující zboží při odeslání pojistil.
  • Kupující obdrží do 24 hodin po obdržení vráceného zboží prodávajícím reklamační protokol.
  • Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena, a to v souladu s principy a pravidly uvedenými v čl. záruční podmínky.
  • Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které kupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  • Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je tato uvedena u zboží v katalogu.
  • U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  • O vyřízení reklamace bude kupující informován prostřenictví e-mailu nebo SMS. Stejně jako při dodání objednávky bude kupující informováni o expedici balíku.

Dodací lhůta, způsob platby a dopravné

  • Prodávající zasílá zboží kupujícímu do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
  • Zboží je zasíláno prostřednictvím přepravní společnosti PPL.
  • Zboží je zasíláno na dobírku nebo po provedení platby bankovním převodem.
  • Dopravné je kupujícímu účtováno podle zvolených služeb (obchodní balík, obchodní balík na dobírku), vždy je vyčísleno v rekapitulaci objednávky a započítáno do celkové hodnoty faktury.
  • V případě, že kupující zboží nepřevezme nebo jej odmítne převzít bez spravedlivého důvodu, bude povinen uhradit prodávajícímu náklady účelně vynaložené v souvislosti se zasláním zboží (především dopravné).

Závěrečná ustanovení

  • Pokud právní vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že takový vztah se řídí právním řádem České republiky.
  • Je-li, nebo stane-li se některé ustanovení obchodních podmínek neplatným nebo neúčinným, namísto takového neplatného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení není dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.
  • Uzavřením kupním smlouvy se obchodní podmínky stávají pro kupujícího závaznými.
  • Obchodní podmínky jsou platné od 1.8.2022.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NzYyNGJmY