S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

info@tojuma.cz         +420 605 037 287                    DOPRAVA ZDARMA OD 1 500 Kč BEZ DPH          VELKOOBCHODNÍ E-SHOP - POUZE PRO OBCHODNÍ PARTNERY S IČO                                                                                             

E-shop je určen pouze pro obchodní partnery s IČO.

Ceny se vám zobrazí až po přihlášení.

Pokud zatím nemáte účet, proveďte prosím registraci.

PO PROVEDENÍ REGISTRACE NEJSOU CENY VIDITELNÉ IHNED. DOCHÁZÍ KE KONTROLE VÁMI ZADANÝCH ÚDAJŮ.

PO OVĚŘENÍ JEJICH SPRÁVNOSTI VÁS BUDEME OBRATEM INFORMOVAT O SCHVÁLENÍ REGISTRACE EMAILEM.

DOPRAVA ZDARMA

OD 1500 KČ BEZ DPH


OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD PRO E-SHOP (dále jen „obchodní podmínky“)

Základní přehled

  • Osobní odběr, vracení výrobků a uplatňování reklamací na prodejnách není možné.
  • Odesláním objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami internetového obchodu tojuma.cz

Uzavření kupní smlouvy

  • Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky podle občanského zákoníku.
  • Ceny v internetovém obchodě se mohou průběžně měnit. Uvedená cena zboží je platná v okamžiku odeslání objednávky.
  • Nabídka zboží v rámci internetového obchodu tojuma.cz je prezentací nabízeného a prodávaného zboží, a sama o sobě není návrhem na uzavření kupní smlouvy. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je až řádně vyplněná objednávka kupujícího.
  • Smluvní vztah vzniká mezi kupujícím a prodávajícím, kterým je internetový obchod tojuma.cz. Tento subjekt je od okamžiku přijetí objednávky jediným a výlučným subjektem zodpovědným za prodej a dodání zboží kupujícímu.
  • Okamžikem uzavření kupní smlouvy je potvrzující email, který prodávající zašle kupujícímu nejdéle do 17 hod. následujícího pracovního dne od obdržení objednávky.
  • Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
  • Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva z vadného plnění. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Záruční podmínky

  • Délka záruční doby se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a činí 12 měsíců.
  • Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
  • Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
  • Záruka se vztahuje na vady zboží, nevztahuje se na výrobky po uplynutí jejich životnosti či opotřebení v důsledku používání.
  • Podle charakteru vady má kupující při uplatnění záruky právo:
  • Jde-li o vadu odstranitelnou, na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady. Pokud není možné, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti. Není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy;
  • Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu najednou (3 a více)nebo opakovaně (nejméně 3x) a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží. Pokud není výměna možná, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy;
  • Jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží. Pokud není výměna možná, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy;
  • V případě, že zboží prodávané za nižší cenu (ve slevě) má vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu.

 Reklamace zboží

  • Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Prodávající je oprávněn dohodnout se s kupujícím na prodloužení této lhůty. V případě překročení maximální lhůty pro vyřízení reklamace má kupující nárok na výměnu zboží za nové. Pokud výměna není možná, má právo na odstoupení od kupní smlouvy.
  • Reklamaci zásilky, tj. poškození či jiné nesrovnalosti při přepravě a doručení, má kupující právo uplatnit bezprostředně po převzetí u přepravce a oznámit bez prodlení prodávajícímu.
  • V případě reklamace nevzniká kupujícímu právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací (dopravné, poštovné apod.) a hradí si tyto náklady vždy sám a v plné výši.
  • Postup uplatnění reklamace:
  • O reklamaci je kupující povinen prodávajícího nejdříve informovat emailem na adrese: info@tojuma.cz a následně odeslat zásilku s kopií faktury o zboží na adresu: Jiří Mikula, Chrastěšovská 1166, 763 12 Vizovice.
  • Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jej kupující převzal při dodávce. Ke zboží kupující přiloží doklad o koupi. Kupující použije balící papír nebo karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Kupující neposílá zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Prodávající doporučuje, aby kupující zboží při odeslání pojistil.
  • Kupující obdrží do 24 hodin po obdržení vráceného zboží prodávajícím reklamační protokol.
  • Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena, a to v souladu s principy a pravidly uvedenými v čl. záruční podmínky.
  • Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které kupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  • Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je tato uvedena u zboží v katalogu.
  • U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  • O vyřízení reklamace bude kupující informován prostřenictví e-mailu nebo SMS. Stejně jako při dodání objednávky bude kupující informováni o expedici balíku.

Dodací lhůta, způsob platby a dopravné

  • Prodávající zasílá zboží kupujícímu do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
  • Zboží je zasíláno prostřednictvím přepravní společnosti PPL.
  • Zboží je zasíláno na dobírku nebo po provedení platby bankovním převodem.
  • Dopravné je kupujícímu účtováno podle zvolených služeb (obchodní balík, obchodní balík na dobírku), vždy je vyčísleno v rekapitulaci objednávky a započítáno do celkové hodnoty faktury.
  • V případě, že kupující zboží nepřevezme nebo jej odmítne převzít bez spravedlivého důvodu, bude povinen uhradit prodávajícímu náklady účelně vynaložené v souvislosti se zasláním zboží (především dopravné).

Závěrečná ustanovení

  • Pokud právní vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že takový vztah se řídí právním řádem České republiky.
  • Je-li, nebo stane-li se některé ustanovení obchodních podmínek neplatným nebo neúčinným, namísto takového neplatného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení není dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.
  • Uzavřením kupním smlouvy se obchodní podmínky stávají pro kupujícího závaznými.
  • Obchodní podmínky jsou platné od 1.8.2022.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZGIwZ